Vrijgezel

02-05-2014 12:00

 

Alhoewel het zeer gemakkelijk is om confrontaties met de harde waarheid uit de weg te gaan lost het vrij weinig op. Sterker nog het blijft aan mij knagen en ik vind het steeds lastiger om het van me af te zetten. Het feit dat ik inmiddels al twee jaar vrijgezel ben hakt er behoorlijk in de laatste tijd. 

Waarschijnlijk komt dat door een, door de maanden heen, gegroeide behoefte aan genegenheid en liefde. Voorheen had ik het 'te druk' voor een relatie, althans dat maakte ik mezelf wijs. Maar die gedachte spreekt me de laatste tijd behoorlijk tegen. Want juist in deze drukke periode met tentamens, het studeren en het werk heb ik een intense behoefte gekregen aan een soulmate.

Een partner waarmee ik lekker een avondje op stap kan gaan. Samen mee kan gaan dineren en mijn verstand mee op nul kan zetten. Maar ik wens vooral een partner waar ik oprecht van kan houden en gelukkig mee kan zijn. Een relatie die bestaat uit elkaar de ruimte gunnen daar waar het nodig is en een wederzijdse vriendschap.