Pleaser

09-06-2014 19:25

 

Ken je dat moment dat het je allemaal duidelijk begint te worden? Dat moment dat je langzamerhand je roze bril begint af te zetten en in ziet dat de werkelijkheid er heel anders uitziet? In die fase ben ik nu beland. De wereld zit helaas niet zo in elkaar als ik zou willen. 90% van de mensen zullen op wat voor manieren dan ook, altijd eerst naar hun eigen belangen kijken en daarna pas naar die van een ander. Ik moet stoppen een wereldverbeteraar te willen zijn en beginnen te erkennen dat mensen zijn zoals ze zijn. Dat ze zo af en toe vreemd gaan, dat ze dronken worden, dat ze liegen en dat ze soms gewetenloos zijn. We zijn nou eenmaal niet perfect.
Misschien zeg ik het niet vaak maar ik bewonder bepaalde eigenschappen van mijn zusje wel, zoals die pit, opstandigheid en brutaliteit. Ze zorgen ervoor dat ze met beide benen op de grond blijft staan en men geen misbruik van haar maakt. Met alleen maar lief willen zijn en het iedereen naar hun zin willen maken zal ik het niet redden. Bovendien wordt het daar alleen maar saai van, de wereld bestaat nou eenmaal uit yin en yang, goed en slecht en ruzies en oplossingen. 
Ik zal NU op moeten staan en MIJN stem moeten laten horen! Laten horen waar ik behoefte aan heb en naar verlang, even niet wat een ander van mij verwacht, gewoon Megan. Ik wil een keer goed dronken worden in een veilige omgeving en genieten van het moment, zonder een geweten dat aan me knaagt of een negatief denkbeeld mij in de weg zit. Plezier hebben en genot en niks anders. Ik wil een keer een onvergetelijke sexbeurt hebben, vol met passie, oprechte liefde en romantiek! Ja, geloof het of niet dat is mijn wens! En mijn wens zal uitkomen, het heeft geen haast het komt vanzelf op mijn pad, maar het zál gebeuren! 

Het wordt de hoogste tijd dat Megan haar leven weer zelf gaat leiden. Het klinkt misschien hard, maar ik moet voor mezelf gaan kiezen want ik hou mezelf echt voor de gek. Andere in de maling nemen is één, maar wanneer je tegen jezelf liegt kun je met zekerheid zeggen dat er spoedig iets moet veranderen. En dat moment is nu aangebroken!